Ben je op zoek naar ondersteuning bij het starten van je eigen administratiekantoor? Sluit je dan aan als Finovion franchise administratiekantoor. Finovion bestaat sinds 2003 en is de afgelopen jaren gegroeid naar een netwerk van 60+ samenwerkende administratiekantoren, accountancyspecialisten en bedrijfsadviseurs. De Finovion formule is gebaseerd op professionaliteit, het leveren van kwaliteit, vooruitstrevend denken en een persoonlijke benadering. Als franchise administratiekantoor binnen Finovion krijg je de beschikking over alle middelen om een succesvol administratiekantoor met duidelijke adviesfunctie uit te bouwen.
Directeur Franchise administratiekantoor
Westersingel 106
3015 LD - Rotterdam
Bekijk op Google Maps
Als directeur franchise van Finovion is het mijn ambitie om continu te bouwen aan het kantoor van de toekomst. Samenwerking tussen kantoren zorgt ervoor dat we minimale tijd kwijt zijn aan ICT, dat we sneller in omzet groeien en dat we alle kennis in huis hebben. Hierdoor blijft er meer tijd over om onze meerwaarde te tonen als proactieve financiële- en bedrijfsadviseur voor het MKB. Doe jij mee?
Finovion is opgericht in 2003 en heeft zich bewezen als een netwerk dat haar meerwaarde zoekt in een actieve klantbegeleiding door bedrijven te helpen in hun complete bedrijfsvoering. We gaan dus een stap verder dan het zijn van alleen cijferspecialist. Inmiddels zijn we gegroeid naar een landelijk dekkend netwerk van administratiekantoren, accountancyspecialisten en bedrijfsadviseurs. Ons servicekantoor is gevestigd in Rotterdam en ondersteunt op het gebied van ICT, marketing, kennis & kwaliteit en beleid. Naast algemene ondersteuning geloven wij in maatwerkbegeleiding van onze kantoren.
Na onderzoek blijkt dat de ondersteuning van ons servicekantoor het hoogst wordt gewaardeerd in vergelijking tot andere formules in de accountancy. Ook bevelen al onze kantooreigenaren de Finovion formule aan. De aangesloten kantoren zijn positief over de automatisering van het basiswerk, de kostenvoordelen, de collegialiteit en de mogelijkheid tot leren en delen van ervaringen binnen de Finovion formule.
We leggen je graag uit hoe onze ICT-straat in elkaar steekt. Finovion werkt met de meest professionele online accountancysoftware. Dit omdat we erin geloven dat we iedere ondernemer het beste helpen als we maximaal gebruik maken van alle automatiseringsmogelijkheden. Zo kunnen we onze tijd vooral besteden aan het meedenken met je bedrijf.
Klik eens op één van de cirkels aan de rechterzijde en bekijk hoe deze software koppelt met de andere Finovion software.
Het franchise administratiekantoor kan interessant zijn voor financiële professionals, die meer vrijheid willen hebben in hun werk en dit bereiken door de opzet van een eigen administratiekantoor. Ook voor bestaande administratiekantoren zijn er voldoende redenen om zich als franchise administratiekantoor aan Finovion te verbinden, mede omdat op deze wijze het rendement van je kantoor kan worden vergroot.
Het franchise administratiekantoor binnen Finovion biedt schaalvoordelen op het vlak van software, maar ook op het gebied van marketing en vaktechniek. De omvang van Finovion zorgt ervoor dat we met onze specialisten in huis ervoor kunnen zorgen dat we één loket zijn naar het MKB. Specialisten zijn onder meer de pensioenadviseur, de fiscalist, de subsidieadviseur en financieringsspecialist.
Finovion kan zich ook meten met de vooruitstrevende kantoren in Nederland. Zo heeft het franchise administratiekantoor de beschikking over een slimme ICT straat, waarbij alle software is gekoppeld en de inkoop, verkoop en bank geautomatiseerd in de boekhouding terecht komt. Ook heeft Finovion een klantenportaal actief.
Door te kiezen voor franchise administratiekantoor, kunnen we je het volgende bieden dat je tijdwinst en geld gaat opleveren:
Wil je meer informatie over wat aansluiten van je kantoor betekent of heb je een financiële achtergrond en ben je op zoek naar samenwerking? Vul dan vrijblijvend onze informatieaanvraag in.