fbpx

Finovion ondersteuning bij franchise administratiekantoor

Bent u op zoek naar ondersteuning voor het starten van uw eigen administratiekantoor? Sluit u dan aan als Finovion franchise administratiekantoor. Finovion bestaat sinds 2003 en bestaat uit een netwerk van ruim 50 samenwerkende administratiekantoren, accountancyspecialisten en bedrijfsadviseurs. De Finovion formule is gebaseerd op professionaliteit en het leveren van kwaliteit. Als franchise administratiekantoor binnen Finovion krijgt u alle middelen om een succesvol administratiekantoor met duidelijke adviesfunctie uit te bouwen.

Het franchise administratiekantoor kan interessant zijn voor financiële professionals, die meer vrijheid willen hebben in hun werk en dit bereiken door de opzet van een eigen administratiekantoor. Ook voor bestaande administratiekantoren zijn er voldoende redenen om zich als franchise administratiekantoor aan Finovion te verbinden mede omdat op deze wijze het rendement van het kantoor kan worden vergroot.

Het franchise administratiekantoor binnen Finovion biedt schaalvoordelen op het vlak van software, maar ook op het gebied van marketing. De omvang van Finovion zorgt ervoor dat we met onze specialisten in huis ervoor kunnen zorgen dat we één loket zijn naar het MKB. specialisten zijn onder meer de pensioenadviseur, de fiscalist, de subsidieadviseur en financieringsspecialist.

Finovion kan zich ook meten met de innovatieve kantoren in Nederland. Zo heeft het franchise administratiekantoor de beschikking over een slimme ICT straat, waarbij alle software is gekoppeld en de inkoop, verkoop en bank geautomatiseerd in de boekhouding terecht komt.

Finovion ondersteuning bij franchise administratiekantoor

Door te kiezen voor franchise administratiekantoor, kunnen we u het volgende bieden dat u tijdwinst en geld gaat opleveren:

  • Finovion heeft een professionale administratiestraat voor uw kantoor operationeel. Het beheer van deze ICT straat wordt centraal gedaan. Alle software is aan elkaar gekoppeld. De invoer verloopt grotendeels automatisch en de inrichting is door het hoofdkantoor van Finovion gebeurd. Hierdoor wordt tijdwinst geboekt. Deze tijd kunt u dan weer besteden aan het klantcontact;
  • Finovion heeft de afgelopen 15 jaar een methodiek ontwikkeld waarbij u makkelijker klanten kunt werven. Dit betekent onder meer dat u een actieplan marketing met Finovion ervaringen ontvangt, dat u de eerste periode extra begeleiding krijgt in verkoop en marketing, dat u informatieaanvragen automatisch doorgestuurd krijgt vanuit diverse Finovion websites en dat er zelfs afspraken met ondernemers voor u gemaakt worden. Door het hanteren van deze werkwijze is bewezen dat financiële mensen zonder ervaring met verkoop, toch hun eigen klantenportefeuille kunnen opbouwen;
  • Finovion bestaat uit een netwerk van deskundigen. Zo heeft Finovion specialisten in huis, zoals  de fiscalist, de pensioenadviseur en de financieringsspecialist. Specialisten waarmee u kunt klankborden bij complexere vraagstukken. Ook vinden wij collegialiteit en overleg tussen Finovion kantoren belangrijk. Dit overleggen zorgt ervoor dat u de “best practices” ook voor uw kantoor kunt inzetten.

Vrijblijvend informatie franchise administratiekantoor aanvragen

Spreekt franchise administratiekantoor u aan? Bekijk dan aanvullende informatie of vul de onderstaande aanvraag vrijblijvend in.

Informatie aansluiting kantoor

  • Max. bestandsgrootte: 64 MB.
  • Op dit formulier is onze privacyverklaring van toepassing.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.