Administratiekantoor Heerenveen

“Ondernemen begint vaak met passie voor een bepaald product of dienst. Maar er komt vervolgens veel meer bij kijken, zoals de organisatie van je werk, je medewerkers en de administratie. Ik ben zelf ook al jaren ondernemer. Ik was het al nog voor ik mijn eigen administratiekantoor Heerenveen bij Finovion begon in 2011. Ik weet dus uit ervaring hoe je soms verschillende ballen hoog moet houden en aan welke informatie en advies je echt behoefte hebt.”

Hartger Veenstra
Kantooreigenaar Heerenveen

Organisaties willen onderbouwde strategische keuzes maken en tijdig kunnen bijsturen. Een goed en actueel overzicht van de financiële administratie is daarbij belangrijk. Maar hoe hou je op zo’n efficiënt mogelijke manier de boeken bij? En hoe ontwikkel je zo goed mogelijk inzicht in de samenhang tussen bedrijfsvoering en de cijfers?

Advies- en administratiekantoor Finovion Heerenveen wil daarin een partner zijn voor kleine en grotere bedrijven. We ontwikkelden een werkwijze waarin we zo optimaal mogelijk gebruik maken van de beschikbare digitale middelen bij onze klanten en de automatisering die we zelf bieden. Dit combineren we met persoonlijk contact en een aanbod op maat voor elke opdrachtgever.

Aanbod

Het aanbod van Finovion administratiekantoor Heerenveen kenmerkt zich door een grote mate van duidelijkheid en zekerheid. Na een eerste contact maken we een analyse van de behoefte aan ondersteuning. We bieden vervolgens een maandabonnement waar alle kosten bij zijn inbegrepen. Een telefoontje, mailtje, afspraak en het advies zijn daar, natuurlijk binnen het redelijke, bij inbegrepen. Wij rekenen geen extra uren.

Werkwijze

We zetten sterk in op automatisering en digitalisering van de administratie. We bieden software waarin een real-time ‘meekijkmonitor’ is ingebouwd die op heldere en overzichtelijke wijze de belangrijkste cijfers toont zoals de balans en openstaande posten. De digitale mogelijkheden vereenvoudigen en versnellen de administratieve handelingen. Tegelijkertijd bedient ons administratiekantoor in Heerenveen ook klanten die hun eigen software gebruiken of nog hoofdzakelijk analoog werken.

Visie

Het is ons vak om de organisatie van de administratie te verzorgen of te ondersteunen. Maar we willen we ook boven de cijfers te staan en we denken mee als het gaat om de risico’s en kansen voor de organisatie, voor nu en voor de toekomst. In onze dienstverlening helpen we zo de feiten en cijfers te verbinden aan de organisatiedoelen van onze klanten.

Onze klanten

Finovion Heerenveen verzorgt de administratie, salarisadministratie, jaarrekening en belastingaangifte van bedrijven met een miljoenenomzet, maar ook die van zzp’ers met een veel kleiner jaarinkomen. Van mediabedrijf tot agrariër en van transportbedrijf tot zakelijk dienstverlener, voor elk bedrijf hebben wij een oplossing. Meer dan 200 klanten uit de wijde regio rond Heerenveen maken er al gebruik van.

Over ons

Finovion administratiekantoor Heerenveen is een relatief jong kantoor en bestaat sinds 2011. Onze ervaring strekt echter verder. We hebben decennia aan ervaring binnen het team van acht administrateurs en accountants, onder leiding van directeur-eigenaar Hartger Veenstra. Wij weten uit eigen, dagelijkse ervaring wat het betekent om als ondernemer klanttevredenheid te combineren met productie en kostenbeheersing. En hoe de organisatie van de administratie daarin een belangrijke bijdrage levert.

Contact

Wilt u doorpraten over de mogelijkheden of meteen een aanbod op maat? Neem contact met ons op via mail, telefoon of deze site. We reageren zo snel mogelijk en uiterlijk de volgende werkdag!

Contactinformatie

Atalantastraat 11
8448 EZ - Heerenveen
0513-769026
heerenveen@finovion.nl

Informatie aanvragen

Klanttevredenheid !

Ondernemers beoordelen
ons met een 8.68.6

Helder! Cijfers in heldere taal uitleggen. Dat is de kracht van Finovion.
Ook helder: een vast maandelijks abonnement, waarin u zonder extra kosten altijd met telefonische vragen kunt komen.

Meer diensten
Naar boven