Wij geven prioriteit aan jouw klacht.
Het doel van deze klachtenregeling is onze procedure te verduidelijken als je een klacht hebt over onze dienstverlening. Wij hopen dat wij hierdoor onze dienstverlening kunnen verbeteren en herhaling van problemen kunnen voorkomen.
Bij Finovion doen we er alles aan om onze diensten naar tevredenheid te leveren. We werken daarom continu aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Waar gewerkt wordt, worden soms ook fouten gemaakt of kunnen misverstanden ontstaan.
Mocht je ontevreden zijn over onze dienstverlening, één van van onze kantoren of een ander aspect van onze organisatie, dan zoeken we graag samen naar een passende oplossing. Wij vragen je dan ook om ons hiervan zo snel mogelijk op de hoogte te stellen. In deze regeling staat hoe wij met je vragen of klachten omgaan, en wie je kunt benaderen. Hierdoor proberen wij het klachtenproces zo transparant mogelijk te houden.
Vaak kunnen klachten het beste tijdens een goed gesprek (telefonisch of persoonlijk) worden opgelost. Wij vragen je daarom eerst contact op te nemen voor telefonisch overleg over het probleem of voor het maken van een afspraak. Mocht de klacht over een bepaald kantoor gaan, verzoeken we je dit eerst met dit kantoor te bespreken. Als dit niet lukt of er als er een reden is om dit niet te willen, dan kun je contact opnemen met het servicekantoor in Rotterdam
Na ontvangst van de schriftelijke klacht is de procedure als volgt:
Het servicekantoor zoekt contact met het kantoor waar de klacht over gaat en bespreekt de situatie met als doel om tot een wederzijds bevredigende oplossing voor alle partijen te komen. We streven ernaar om binnen enkele dagen een eerste terugkoppeling te geven en ons doel is om iedere klacht binnen drie weken volledig af te handelen. Mocht dit om welke reden dan ook langer duren houden wij je hiervan op de hoogte. Na afloop volgt een schriftelijke bevestiging van de uitkomst van de procedure.