fbpx

Klachtenregeling

Wij geven prioriteit aan jouw klacht.

Het doel van deze klachtenregeling is onze procedure te verduidelijken als je een klacht hebt over onze dienstverlening. Wij hopen dat wij hierdoor onze dienstverlening kunnen verbeteren en herhaling van problemen kunnen voorkomen.

 

Bij Finovion doen we er alles aan om onze diensten naar tevredenheid te leveren. We werken daarom continu aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Waar gewerkt wordt, worden soms ook fouten gemaakt of kunnen misverstanden ontstaan.

Mocht je ontevreden zijn over onze dienstverlening, één van van onze kantoren of een ander aspect van onze organisatie, dan zoeken we graag samen naar een passende oplossing. Wij vragen je dan ook om ons hiervan zo snel mogelijk op de hoogte te stellen. In deze regeling staat hoe wij met je vragen of klachten omgaan, en wie je kunt benaderen. Hierdoor proberen wij het klachtenproces zo transparant mogelijk te houden.

Veel gestelde vragen over klachten