Finovion activeert

Administratiekantoor kopen

Heeft u er wel eens bij stil gestaan dat u ook zonder het overnemen van een klantenportefeuille in 1 tot 2 jaar een administratiekantoor met 1 ton omzet kan opzetten? Van een administratiekantoor kopen en het betalen van een vergoeding over de omzet is dan geen sprake.

Door u aan te sluiten bij een franchiseformule voor het administratiekantoor wordt u volledig ondersteunt, ook bij de werving van de eerste klanten. In 1 tot 2 jaar tijd heeft u al een klantenportefeuille opgebouwd, terwijl u niet de kosten kwijt bent die u betaalt als u klanten overneemt van een ander administratiekantoor . Ook loopt u niet het risico dat klanten bij u weggaan terwijl u wel voor deze klanten een overnamebedrag heeft betaald. De klanten zijn namelijk bij u gekomen omdat u een persoonlijke klik met deze ondernemers heeft.

Finovion ondersteuning bij administratiekantoor kopen

Door niet een administratiekantoor kopen, maar door u bij Finovion aan te sluiten, kunnen we het volgende bieden dat u tijdwinst en geld gaat opleveren:

  • Finovion heeft de afgelopen 10 jaar een methodiek ontwikkeld waarbij u makkelijker klanten kunt werven. Dit betekent onder meer dat u een actieplan marketing met Finovion ervaringen ontvangt, dat u de eerste periode extra begeleiding krijgt in verkoop en marketing, dat u informatieaanvragen automatisch doorgestuurd krijgt vanuit diverse Finovion websites en dat de Finovion verkoper op het hoofdkantoor voor u telefonische acquisitie gaat doen. Door het hanteren van deze werkwijze is bewezen dat financiële mensen zonder ervaring met verkoop, toch hun eigen klantenportefeuille kunnen opbouwen;
  • Finovion heeft een professionele administratiestraat voor uw kantoor operationeel, waar u vanaf de start van uw kantoor gelijk gebruik van kunt maken. Systemen zijn aan elkaar gekoppeld, invoer wordt vergemakkelijkt en modellen en inrichting is door het hoofdkantoor van Finovion gebeurd. U hoeft bij het administratiekantoor starten geen onnodige tijd te besteden aan de opzet en onderhoud van uw financiële software;
  • Finovion bestaat uit een netwerk van deskundigen. Zo werken bij Finovion accountants, fiscalisten, salarisadministrateurs, controllers. Specialisten waarmee u kunt klankborden bij complexere vraagstukken. Ook vinden wij collegialiteit en overleg tussen Finovion vestigingsleiders erg belangrijk. Door deze expertise kunt u sneller en beter uw vragen van uw klanten beantwoorden.

Afweging administratiekantoor kopen

Van het belang is dat de investering van een administratiekantoor starten in het Finovion netwerk wordt afgezet tegen het kopen van een administratiekantoor. De kosten die wij voor u maken ten aanzien de financiële software worden aan u doorbelast en zijn afhankelijk van het aantal gebruikers op uw kantoor. Door de omvang van het Finovion netwerk zijn deze kosten altijd lager dan als u zelfstandig dezelfde software afneemt.

Het administratiekantoor kopen vraagt een behoorlijke investering van u, terwijl u niet precies weet of de klanten van het overnemende kantoor met u willen samenwerken. Op basis van onze ervaring kunnen w melden dat 2 jaar na de overname nog maar de helft van de klantenportefeuille actief is. Door u aan te sluiten bij Finovion bouwt u uw eigen klantenbestand op, dat bestaat uit ondernemers waarmee u een klik heeft.

Alternatief administratiekantoor kopen aanvragen

Spreekt het alternatief ten aanzien van administratiekantoor kopen u aan? Vul dan het onderstaande formulier in en wij nemen contact met u op om u meer informatie over Finovion te geven.

Contactaanvraag kandidaat franchisenemer

Klanttevredenheid !

Ondernemers beoordelen
ons met een 8.68.6

Helder! Cijfers in heldere taal uitleggen. Dat is de kracht van Finovion.
Ook helder: een vast maandelijks abonnement, waarin u zonder extra kosten altijd met telefonische vragen kunt komen.

Meer diensten
Naar boven