Wilt u eenvoudig wijzigingen in uw salarisadministratie aanpassen? Wilt u uw salarisadministratie direct, veilig en gemakkelijk verwerken. Dan bent u bij Finovion aan het juiste adres. Finovion maakt gebruik van online salarissoftware Loket Salaris. De salarissoftware Loket Salaris biedt u de mogelijkheid dat u zelfstandig uw salarisadministratie voert met als back-up onze salarisadministrateurs. Ook kunt u de salarisadministratie volledig aan Finovion uitbesteden. Door online salarissoftware Loket Salaris is de kans op fouten gering en is de verwerkingssnelheid daarentegen maximaal.
Online salarissoftware Loket Salaris bij Finovion
Finovion is een financieel accountants- en administratiebureau met vestigingen in elke regio van Nederland. Organisaties binnen het MKB kunnen bij Finovion terecht voor onder meer de salarisadministratie Loket Salaris, jaarrekening, boekhouding, fiscale advisering.
Bij de uitvoering van ons salariswerk bij Loket Salaris leggen wij de nadruk op het persoonlijke contact en het in begrijpelijke taal uitleggen van de loonstrook. U krijgt een vast aanspreekpunt die uw branche uitstekend kent en aan wie u onbeperkt telefonische vragen stellen. Voor uw salarisadministratie via Loket Salaris hanteren wij een transparante prijsstelling door te werken tegen vaste tarieven.
Voordelen online salarissoftware Loket Salaris
- Altijd en overal toegang tot uw online salarissoftware;
- Mogelijkheid om salarisverwerking en personeelsregistratie in eigen hand te houden;
- Heldere overzichten en managementrapportages uit salarissoftware;
- Direct telefonische contact met uw eigen salarisadministrateur;
- Vast tarief per loonstrook en inclusief telefonisch contact en jaaropgaaf en loonjournaalpost.
Informatie over online salarissoftware Loket Salaris bij Finovion
Wilt u meer informatie over online salarissoftware Loket Salaris bij Finovion? In overleg met u brengen wij graag uw wensen in kaart en bepalen uw vast maandelijks abonnement. Vul dan de onderstaande informatieaanvraag in en wij nemen contact met u op.