Casus: Autobedrijf Paul Janssen

Logo: Naam
Naam:Autobedrijf Paul Janssen
Plaats:Heeze
Branche:Autobranche
Klant bij:Deurne
Zeer prettige mensen om mee te werken. Klant- en resultaatgericht en de prijs/kwaliteit verhouding is erg goed.
Paul Janssen - Heeze
Daarom geef ik Finovion een 9!
9

Probleem klant

Mijn vorige accountant was een regionaal grote speler met meerdere vestigingen. De direct leidinggevende van het kantoor was mijn contactpersoon/aanspreekpunt echter een voorbeeldfunctie naar zijn medewerkers had hij niet. Jaarcijfers waren nooit op tijd klaar, hetgeen irritatie bij mijn bank teweeg bracht en natuurlijk ook bij mij. En toen de jaarcijfers werden uitgebracht bleken deze ook nog eens niet juist te zijn. Maandcijfers heb ik nooit ontvangen, ik wist nooit waar ik aan toe was en dus ook niet hoe ik er financieel voor stond. En voor dat alles kreeg ik torenhoge rekeningen en als ik dan vroeg om een toelichting werd ik steevast van het kastje naar de muur gestuurd.

Een goede vriend van me bracht me in contact met Finovion. Hier kreeg ik pas het gevoel geen nummer te zijn. Ik werd professioneel te woord gestaan en alles geschiedde in een prettige sfeer en geen vraag is te veel.

Bekijk hoe we dit hebben opgelost
Waarom hebben wij gekozen voor Finovion
Financiële deskundigheid
Pragmatische houding
Vaste maandelijkse bedragen
Online verwerking financiën
Ontevreden over vorige accountant
Ontevreden over vorige accountant
Financiële deskundigheid
Pragmatische houding
Vaste maandelijkse bedragen
Online verwerking financiën

Finovion schakelen wij in voor:

  • Financiële administratie
  • Online boekhouden
  • Fiscale advisering
  • Managementrapportages
  • Jaarrekening
  • Inkomstenbelastingaangifte
  • Vennootschapsbelastingaangifte

Samenwerken met Finovion betekent voor mij:

Mijn Finovion aanspreekpunt

Hans van de Ven
Meer weten over deze casus?
Neem nu contact op met mij

Oplossing Finovion

Ik heb gewoon mijn eigen boekhoud pakket aan kunnen houden. Het eerste wat Finovion deed was een online verbinding tot stand brengen, zodat wij beiden de beschikking hadden over de juiste, up to date cijfers. Het werd mij al snel duidelijk dat ik niet wist welk resultaat ik op een verkochte auto realiseerde. Door de maandelijkse verwerking van de voorraad auto’s weet ik dat nu wel en zie ik mijn bruto resultaat per auto bijna verdubbelen. Binnen een week na afloop van een maand ontvang ik van Finovion mijn maandcijfers met een korte toelichting waar nog winst te halen valt of waar verbetering noodzakelijk is. Ze houden mij scherp en ik hen ook. Inmiddels kan ik zelf ook mijn resultaten uit de boekhouding halen en als ik vragen heb staat men direct klaar. Ik krijg dezelfde dag nog antwoord, vaak ook s’avonds.

Ik verricht de boekingen in het financiële pakket en Finovion doet de rest. Daar ontvang ik iedere maand een zelfde factuur voor die automatisch wordt geïncasseerd. Mochten er eens extra werkzaamheden verricht worden dan worden die vooraf aan mij kenbaar gemaakt. Ik heb ook al gemerkt dat ze niet alles in rekening brengen. De betrokkenheid voor mij en mijn bedrijf is enorm.

Wat was het probleem van Autobedrijf Paul Janssen

Kerncijfers Finovion

medewerkers
klanten
samenwerkingen
Natuurlijk vertellen wij u graag meer over onze werkwijze.
Stel uw vraag Bereken uw tarief

Helder! Cijfers in heldere taal uitleggen. Dat is de kracht van Finovion.
Ook helder: een vast maandelijks abonnement, waarin u zonder extra kosten altijd met telefonische vragen kunt komen.

Meer diensten
Naar boven