Finovion activeert haar klanten
Casussen
Hoe denken onze relaties over Finovion?
Kantoor in mijn buurt
Bereken uw tarief

Bekijk de casussen en krijg inzicht in onze wijze van samenwerken!

Casus: Autobedrijf Paul Janssen

Autobedrijf Paul Janssen

Ik heb gewoon mijn eigen boekhoud pakket aan kunnen houden. Het eerste wat Finovion deed was een online verbinding tot stand brengen, zodat wij beiden de beschikking hadden over de juiste, up to date cijfers. Het werd mij al snel duidelijk dat ik niet wist welk resultaat ik op een verkochte auto realiseerde. Door de maandelijkse verwerking van de voorraad auto’s weet ik dat nu wel en zie ik mijn bruto resultaat per auto bijna verdubbelen. Binnen een week na afloop van een maand ontvang ik van Finovion mijn maandcijfers met een korte toelichting waar nog winst te halen valt of waar verbetering noodzakelijk is. Ze houden mij scherp en ik hen ook. Inmiddels kan ik zelf ook mijn resultaten uit de boekhouding halen en als ik vragen heb staat men direct klaar. Ik krijg dezelfde dag nog antwoord, vaak ook s’avonds.

Ik verricht de boekingen in het financiële pakket en Finovion doet de rest. Daar ontvang ik iedere maand een zelfde factuur voor die automatisch wordt geïncasseerd. Mochten er eens extra werkzaamheden verricht worden dan worden die vooraf aan mij kenbaar gemaakt. Ik heb ook al gemerkt dat ze niet alles in rekening brengen. De betrokkenheid voor mij en mijn bedrijf is enorm.

Lees meer »
Casus: Safari Dental Supplies B.V.

Safari Dental Supplies B.V.

Mijn Finovion aanspreekpunt Michiel Bouwman is altijd keurig bereikbaar, zelfs in het weekend. Chapeau!  Tweemaal per maand hebben we kort telefonisch contact of wisselen we informatie per mail uit. In dit contact bespreken we korte financiële punten en hoe ons bedrijf ervoor staat.

Op dit moment werken wij met de boekhoudsoftware Snelstart. Hierin worden alle boekstukken, zoals facturen, offertes en aanmaningen keurig verwerkt. Finovion controleert adequaat elk kwartaal onze boekstukken en zorgt voor de afwikkeling van de belastingen en het jaarwerk.

Daarnaast ontvangen wij regelmatig nieuwsbrieven over de actualiteiten, eindejaartips en wijzigingen in belasting plannen vanuit de overheid zodat we goed op de hoogte blijven en niet verrast worden met dubieuze wetswijzigingen.

Tot slot is Finovion een solide sparringpartner voor alle financiële vraagstukken voor onze activiteiten en regelingen voor onze werkmaatschappij en onze holding. Ook fungeert Finovion als het aanspreekpunt voor onze crediteuren. Finovion heeft ons hierin uitstekend geholpen.

Lees meer »
Casus: Mooi ook V.O.F.

Mooi ook V.O.F.

Eerst hadden we geen goed overzicht van onze boekhouding en hoe we er voor stonden. Nu wordt onze administratie maandelijks digitaal verwerkt. Zelf factureren we via het administratiepakket van Finovion en kunnen we onze cijfers en gegevens ook inzien. Mooi is dat al onze facturen digitaal gescand zijn en we dus alles digitaal kunnen bekijken. Dit werkt veel sneller en onze papieren administratie bekijken we daardoor nauwelijks meer. Wij doen nu weer helemaal wat we zelf leuk vinden en goed kunnen. Finovion verzorgt onze administratie, verwerkt de lonen van ons personeel en doet de aangiften. Verder krijgen we tussentijdse rapporten en weten we dus hoe we er voor staan!

Lees meer »
Casus: Anderplan

Anderplan

Finovion vult mij aan vanaf het punt dat dat nodig is. Ik voer mijn eigen administratie, maar als het specialistisch wordt, of ik heb advies nodig, dan helpt Finovion mij snel en adequaat. Dat maakt dat je je kan focussen op de zaken die er voor je onderneming toe doen. Prettig is te weten dat je daarmee ook niet teveel betaalt. Je hoeft bovendien nooit in de stress te schieten of je wel op tijd bent voor je aangiftes. De stukken zijn altijd op tijd gecontroleerd.

Lees meer »
Casus: Advance Sports Fit Centre

Advance Sports Fit Centre

“Door zeer snel de administratie van 2015 te verwerken en de aangifte inkomstenbelasting te doen kreeg ik geen boetes en verdere naheffingen. Ik kreeg zelfs geld terug, een fijne meevaller.

De administratie doen we samen in een online boekhoudpakket. Mijn verkoopfacturen maak en verstuur ik nu digitaal naar mijn klanten. Inkoopfacturen en bonnen mail of scan ik naar de digitale postbus. Voor de bank hebben we een automatische koppeling. Finovion verwerkt alles voor mij en trekt aan de bel als dat nodig is.”

Het werkt eigenlijk heel gemakkelijk en kost me nu veel minder tijd. Bovendien geeft het een heel goed gevoel om te weten dat de administratie bij is en ik geen verrassingen achteraf meer krijg. Mijn adviseur bereidt me voor op wanneer ik belasting moet betalen of terugkrijg, zodat ik daar rekening mee kan houden. Als ik vragen heb, krijg ik meestal al binnen één dag een antwoord dat ik begrijp. Ook is het fijn dat ik iedere maand een vast bedrag betaal, zo weet ik precies waar ik aan toe ben.

Lees meer »
Casus: Dutch aWEARness

Dutch aWEARness

Als innovatief start-up bedrijf zitten wij midden in een groeiproces. Degelijke financiële en administratieve ondersteuning is dan essentieel. Zelf hebben wij geen tijd om onze administratie bij te houden. Wij leveren onze administratie digitaal aan bij Jeroen. Hij verwerkt deze, verzorgt de btw aangiftes en stelt een jaarrekening op. Jeroen combineert een scherp financieel oog met excellente administratieve vaardigheden, alsmede vergaande kennis van EU subsidies, WBSO en belasting regelingen. Mede dankzij Jeroen zien wij ons bedrijf steeds groter worden.

Lees meer »

Helder! Cijfers in heldere taal uitleggen. Dat is de kracht van Finovion.
Ook helder: een vast maandelijks abonnement, waarin u zonder extra kosten altijd met telefonische vragen kunt komen.

Meer diensten
Naar boven